Nasze usługi to Sprawdzone metody Profesjonalizm Skuteczność
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
NASI KLIENCI SĄ DLA NAS NAJWAŻNIEJSI
Pełnienie obowiązków służby BHP
Usługa pełnienia obowiązków służby BHP to kompleksowa oferta AJB Asekuracja dzięki której, jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca placówką państwową możesz zyskać fachowe wsparcie w każdym aspekcie BHP i p.poż. Profesjonalne podejście, wiedza i doświadczenie pozwolą nam zadbać o warunki pracy w Twojej firmie najlepiej jak to możliwe.
Czym jest służba BHP i co należy do jej obowiązków?
Służba BHP to zadanie dla specjalisty mające zadbać o prawidłowość działań pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, doradztwo i wsparcie w każdym aspekcie wdrażania i przestrzegania przepisów BHP. Każdy pracodawca zobowiązany jest pracować zgodnie z zasadami i przepisami BHP. Jeśli pracodawca zatrudnia w firmie do 10 pracowników i posiada szkolenie dla pracodawcy w zakresie bhp, może samodzielnie wykonywać zadania tej służby. Pracodawca może powierzyć wykonywanie zadań służby bhp specjalistom spoza zakładu pracy.
Obowiązek utworzenia służby bezpieczeństwa i higieny pracy spoczywa na pracodawcach zatrudniających więcej niż 100 pracowników oraz pracodawcach, którym utworzenie tej służby nakazał właściwy inspektor pracy, czyniący to w sytuacji, gdy jest to uzasadnione stwierdzonymi zagrożeniami zawodowym.
W AJB Asekuracja oferujemy tę usługę na najwyższym poziomie. W ramach naszych działań w zakresie pełnienia obowiązków służy BHP oferujemy między innymi:
- prowadzenie szkoleń BHP dla wszystkich grup pracowniczych (szkolenia wstępne i okresowe),
- prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
- pełne zarządzanie bazą szkoleń i badań lekarskich,
- prowadzanie próbnych ewakuacji,
- doradztwo w zakresie aktualnych wymagań prawnych i zasad bhp i ppoż.,
- prowadzenie postępowania powypadkowego i dokumentacji powypadkowej
- opracowywanie niezbędnych instrukcji BHP i p.poż.,
- tworzenie dopasowanych do specyfiki zakładu pracy procedur, instrukcji itp.
- opracowywanie planów ewakuacyjnych,
- sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego,
- okresowe audyty oraz oceny stanu bhp i ochrony p.poż.,
- wdrażanie wskazań decyzji Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej i in.,
Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?
W AJB Asekuracja dbamy o wszelkie aspekty BHP i p.poż. Nasze doświadczenie, umiejętności i wiedza pomogą Ci kompleksowo zatroszczyć się o wdrożenie i stosowanie aktualnych przepisów w Twojej firmie lub placówce. Elastyczność, wysoka jakość usług i perfekcjonizm to gwarancja doskonałego wykonania powierzonych nam zadań.
Zapraszamy do kontaktu.

OSZCZĘDZAJ Z NAMI
stała obsługa firm
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque eget nunc placerat turpis lacinia consectetur. Fusce aliquet placerat lacus ac convallis. Nullam commodo arcu felis. Aenean sed odio eros. Fusce ornare tellus quis orci bibendum, eu tincidunt justo gravida.